Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Antalya

Valilikler

T.C. Konyaaltı Kaymakamlığı
T.C. Konyaaltı Kaymakamlığı
T.C. Konyaaltı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Kolluk Şikayet Bürosu Tarihçe İlçe Etik Kurulu İmza Yetkileri Yönergesi Toplanma ve Gösteri Yürüyüşü Güzergahı Kurumsal Kimlik
  • KONYAALTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kolluk Şikayet Bürosu
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İlçe Etik Kurulu
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Toplanma ve Gösteri Yürüyüşü Güzergahı
    • Kurumsal Kimlik
  • KONYAALTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

 
 
 
 
Mehmet GÜRCAN
Konyaaltı İlçe Milli Eğitim Müdürü
 
 

Konyaaltı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz Milli Eğitim Bakanlığının belirlediği, eğitim ve öğretim hizmetlerini yürütmek, takip ve denetim altında bulundurmak, her çeşit örgün ve yaygın eğitim kurumlarını açmak ve yükseköğretim dışında kalan öğretim kurumlarının açılmasına izin vermek ve kuruluş kanununda belirtilen diğer görevleri yürütmektedir.

Müdürlüğümüz hizmet binasında 1 Müdür, 4 Şube Müdürü, 16 Şef, 11 Memur, 1 Bilgisayar İşletmeni, 8 VHKİ, 2 Teknisyen, 4 4/B personel, 1 Şoför, 2 Hizmetli olmak üzere 50 Personel bulunmaktadır.

Kurumumuza bağlı İlçemizde,  5 Resmi, 11 Özel Anaokulu,  14 Resmi İlkokul,   13 Resmi Ortaokul, 5 İmam Hatip Ortaokulu,  14 Özel İlkokul, 14 Özel Ortaokul, 11 Resmi Lise, 10 Özel Lise, 1 Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi, 1 Turizm Eğitim Merkezi, 1 Halk Eğitimi Merkezi, 1 Rehberlik ve Araştırma Merkezi olmak üzere 101 okul/ kurum bulunmaktadır. 

 
 
 

KONYAALTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
 
 
14.09.2011 tarihli ve 28054 sayılı resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 652 sayılı Milli Eğitim Bakanlığının teşkilat ve görevleri hakkında kanun hükmünde kararnameye göre Konyaaltı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
  1. Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, plân, program ve amirlerle kendilerine verilen görevleri yapmak,
  2. Bulunduğu görev alanındaki millî eğitim hizmetlerini incelemek, görev alanın giren okul ve kurumların ihtiyaçlarını tespit ederek kendi yetkisi dâhilinde olanları yapmak, olmayanları yetkili makamlara bildirmek,
  3. Müdürlüğe bağlı her tür ve derecedeki okul ve kurumlarda görevli personel için personel bilgi defteri ve formlarını tutmak, bu konuda İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile koordinasyonu sağlamak, mevcut öğretmen sayılarını ve gelecek öğretim yılının öğretmen ve diğer personel ihtiyacını ilgili makamlara bildirmek,
  4. “Sicil Amirleri Yönetmeliği” gereğince alt birimlerde görevli personelin sicil işlemlerini zamanında yürütme,
  5. İhtiyaç halinde ücretli öğretmen görevlendirilmesini İlçe Makamına teklif etmek ve alınacak onay doğrultusunda işlem yapmak,
  6. Öğretmen ve diğer personelin terfi, izin, adaylık, emeklilik gibi özlük haklarına ilişkin işlemlerden yetkisi dâhilinde olanların sonuçlandırılmasını sağlamak,
  7. Öğretmen ve diğer personelin disiplinle ilgili işlemlerini usulüne göre yapmak,
  8. Sözleşmeli personelin iş ve işlemlerini yürütmek,
  9. Emekliye ayrılmaları gerekenlerle, emekliye ayrılmak isteyenlerin işlemlerini yapmak,
  10. Personelin özlük haklarına ilişkin tahakkuk ve mutemetlik işlerini yürütmek,
  11. Görev alanındaki okul ve kurumlarda eğitim faaliyetlerinin Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda yürütülmesini takip etmek, okul ve kurumlar ile öğrencilerin her türlü bölücü, yıkıcı ve zararlı etkilerden korunmasını sağlayıcı tedbirler almak,
  12. Öğrencileri ve gençleri kumar, içki, sigara, uyuşturucu maddeler ve yasaklanmış yayınlardan korumak için gerekli tedbirleri almak ve dikkate değer görülen durumları ilgili makamlara bildirmek,
  13. Halk eğitim merkezlerinin, çalışmasını, gelişmesini, denetlenmesini sağlamak, çalışmaların daha verimli olması için gerekli tedbirleri almak, yaygın eğitim kurumlarında görevlendirilecek öğretmenlerin görev yerlerinin belirlenmesine yönelik işleri yapmak,
  14. Okul ve kurumların bakım ve onarım  işlerini yürütmek,
  15. Okul ve kurumlardan gelecek bütçe tekliflerini incelemek, değerlendirmek ve gerekli ödeneğin sağlanması için ilgili makamlara teklifte bulunmak,
  16. Genel ve özel idare bütçelerinden, müdürlüğüne ayrılan ödeneklerin mevzuata uygun olarak dağıtım ve sarf  işlemlerini yaptırmak ve bu konudaki işlemleri denetlemek,
  17. Her türlü istatistikî bilginin toplanmasını, değerlendirilmesini sağlamak ve bunlarla ilgili formları hazırlamak ve geliştirmek,
  18. Okul ve kurumların bina, araç ve gereç durumunu gösteren istatistik ve kartların tutulmasını sağlamak ve takip etmek,
  19. İlçe genelinde öğrencilerin başarı, disiplin ve benzeri durumlarını takip etmek ve değerlendirmek,
  20. Öğrenci ve öğretmenlerin okullar itibarıyla dengeli bir şekilde dağılımını sağlamak için gerekli araştırmayı yapmak,
  21. Hizmetlerin çabuk ve verimli yürütülmesini sağlamak için araştırma ve plânlama yapmak,
  22. Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumları belli bir plân içinde denetlemek veya denetlenmesini sağlamak, eksiklik ve aksaklıkları gidermek için gerekli tedbirleri almak,
  23. Öğretmen ve diğer personelin hizmet içi eğitimi için gerekli programları hazırlamak veya uygulanmasını sağlamak,
  24. Görev alanındaki okul ve kurumlar için sivil savunma ile ilgili plân ve programları düzenlemek, gerekli tespitler yapmak ve tedbirleri almak,

 

FAALİYET ALANLARI İLE SUNULAN HİZMETLER

Eğitim-Öğretim
  • Eğitimde fırsat eşitliği,
  • Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim araç-gereçlerine ilişkin işlemler
  • Eğitim kurumları arasında koordinasyonun oluşturulması
  • Ders dışı faaliyet iş ve işlemleri
  • Özel eğitim yerleştirme işlemleri
  • Eğitim kurumu açma, kapama ve dönüştürme sekretaryası
  • Anma ve kutlama programlarının yürütülmesi
  • Yarışmaların düzenlenmesi ve değerlendirilmesi işleri
  • Sosyal, kültürel, sportif etkinlikler ile ilgili organizasyon
  • Öğrenci yatılılık ve bursluluk işlemleri
  • Zümre toplantılarının  planlanması ve yürütülmesi
  • Okul kayıt bölgeleri işlemleri
  • Öğrencileri Sınavlara hazırlama ve yetiştirme kurs işlemleri
  • Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül, disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemleri
 
Özel Eğitim ve Rehberlik
  • Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma geliştirme ve saha çalışmaları,
  • Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmaları,
  • Engelli öğrencilerin eğitim hizmetleri
 
İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Özlük işlemleri
  • Norm kadro iş ve işlemleri
  • Personel disiplin ve ödül işlemleri
  • Hizmet içi eğitim işlemleri
  • Personel atama, görevlendirme ve yer değiştirme işlemleri
  • Aday öğretmen/memurların adaylık eğitim işlemleri sekretaryası
  • Personelin pasaport ve yurt dışı iş ve işlemleri
 
Destek Hizmetleri
  • Sistem ve bilgi güvenliğinin sağlanması
  • Yemekhane iş ve işlemleri
  • Ders kitapları ile eğitim araç-gereci temin ve dağıtımı
  • Taşınır mal işlemleri
  • Taşımalı eğitim ihale ve hak ediş işlemleri
  • Taşımalı eğitim yemek ihale ve hak ediş işlemleri
  • Lojman ve tesis hizmetleri
  • Temizlik, güvenlik, ısıtma, aydınlatma ve ulaştırma hizmetleri
  • Satın alma ve tahakkuk hizmetleri
  • Genel evrak ve arşiv hizmetleri
  • Döner sermaye işleri
  • Sivil savunma işlemleri
  • Enerji yönetimi ile ilgili çalışmalar
  • Bütçe işlemleri(ödenek talepleri, aktarımlar)
  • Temel eğitim kurumları cari ödemeleri
  • Personel maaş, ücret ve muhasebe işlemleri
  • İŞ-KUR toplum yararına çalışma programı işlemleri
Strateji Geliştirme
  • Stratejik Planlama işlemleri
  • İhtiyaç analizlerinin yapılması
  • Eğitime ilişkin istatistiklerin tutulması
  • AR-GE çalışmaları
  • Projeler koordinasyon işlemleri
  • Okul kantin işlemleri
  • Okul Aile Birliği iş ve işlemleri
 
Özel Büro
  • Protokol iş ve işlemleri
  • Basın, halk ve ziyaretçilerle ilişkiler
 
Hayat Boyu Öğrenme
  • Beceri ve hobi kursları açılış onay işlemleri
  • Yetişkinlere yönelik mesleki eğitim projesi ile ilgili işlemler
  • Okullar hayat olsun projesi ile ilgili işlemler
  • Açık öğretim sistemi iş ve işlemleri
 
 
Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri
  • Ölçme ve değerlendirme iş ve işlemleri
  • MEBBİS ve e-okul modülleri yönetimi
  • Bilgi işlem ve otomasyon işleri
  • Telefon santral hizmetleri
  • Web sayfaları yönetimi
  • Sınav hizmetleri
  • Uzaktan eğitim ile ilgili iş ve işlemler
  • Elektronik imza ve elektronik belge uygulamalarına ilişkin iş ve işlemler
  • İstatistikî verilerin saklanmasına ilişkin teknik iş ve işlemler
 
İnşaat ve Emlak
  • Arsa kamulaştırmaları sekretaryası
  • Eğitim binalarının küçük onarımlarının yaptırılması, büyük onarımların sekretaryası
  • Yeni eğitim bina ve tesisleri ile derslik yaptırılması sekretaryası
  • Eğitim kurumlarının depreme karşı tahkikat yazışmaları
  • Arsa veya bina tahsis ve devir işlemleri yazışmaları
  • Yapıların projelendirilmesi yazışmaları
  • Evrak kabul, yönlendirme ve dağıtım işlemleri
 
Hukuk
  • Mali, hukuki ve fikri haklar konusundaki uyuşmazlıklara ilişkin iş ve işlemleri yazışmaları
  • Adli ve idari davalar ile tahkim yargılaması ve icra işlemlerine ait yazışmalar
  • Hizmet satın alma yoluyla yaptırılan dava ve icra takiplerine ait yazışmalar
  • Millî Eğitim mevzuatıyla ilgili her türlü kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, emir vb. mevzuatın arşivlenmesi
  • Mahkeme kararlarının  uygulanması
  • Bilgi edinme başvurularının cevaplanması
  • Disiplin kuruluna girecek dosyaların iş ve işlemleri
 
Özel Öğretim Kurumları
  • Özel öğretim kurumlarıyla ilgili bakanlık politika ve stratejileri
  • Özel öğretim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin gelişmesini sağlayıcı çalışmalar
  • Özel eğitim ve özel öğretim süreçleri
  • Özel öğretim süreçlerinin izlenmesi ve değerlendirilmesi
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Uyap
Öğretmenevleri Mah. 901 Sk. No:7 Konyaaltı/Antalya
0242 229 9490
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız